بسته های بهداشتی به ارزش ۲/۵ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره از توزیع بسته‌های بهداشتی به ارزش ۲/۵ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان خبر داد

 به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره علیرضا راشکی صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش سلامت احسان که در مدرسه استقلال واقع در حاشیه شهر زاهدان باحضور مسئولان استانی برگزارشد اظهار داشت: این ستاد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در روزهای سخت کرونایی در کنار مردم باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  با اشاره به شروع رزمایش های مختلف در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ادامه داد: در این مرحله از کار در راستای پدافند غیرعامل که بر همه دستگاه‌ها تکلیف است این ستاد اهدای بسته های بهداشتی را در دستور کار قرار داده است.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر برخی از دانش آموزان در مناطقی زندگی می کنند که به اینترنت دسترسی ندارند و مجبورند به کلاس درس بروند بخشی از این بسته ها بین این مدارس توزیع خواهد گردید.

ایشان افزود گفت: بالغ بر۱۳۰ گروه جهادی کار توزیع این ۳۸ هزار بسته را بعهده داشته و در این امر ستاد اجرایی و بنیاد احسان را یاری خواهند نمود.

وی با بیان اینکه هر بسته شامل ۵ عدد ماسک ، ژل ۲۰۰ گرمی ضدعفونی دست و یک لیتر محصول ضد عفونی سطوح) میباشد از توزیع آن در بین جامعه هدف شامل افراد در شهرها و روستاهای بحرانی، دانش‌آموزان، پاکبانان ، آرامستان ها، مساجد و حاشیه شهرها و روستاها خبر داد

 راشکی گفت: تلاش شده با دستگاه های مختلفی که در پدافند غیر عامل تعریف شده در راستای مبارزه با کرونا هم افزایی صورت گیرد که امیدواریم این هم افزایی منجر به خدمات بیشتر شود.

 وی با اشاره به زمان بروز بحران و حل مشکل مردم در مرحله اول گفت: تاکنون با دستگاه های خدمت رسان مانند هلال احمر، ستاد بحران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا جلسات متعددی صورت گرفته تا به موقع به موضوع ورد پیدا کنند.

وی ادامه داد:در بحث بازماندگان از تحصیل ۱۵ خودروی خدمت رسانی به ناوگان حمل و نقل استان در حوزه دانش آموزی تقدیم خواهیم کرد همچنین تجهیزاتی برای هنرستان ها پیش بینی شده که از طریق معاون مربوطه در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

کد خبر 1048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =