آغاز چهارمین مرحله پویش مشق احسان در اصفهان/ توزیع ۴۰ هزار سبد اقلام معیشتی بین نیازمندان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اصفهان گفت: در چهارمین مرحله پویش مشق احسان، سهم استان اصفهان 40 هزار سبد اقلام معیشتی به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان و تعداد 50 هزار پک بهداشتی بود.

ابوالفضل خروطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان جامعه تأکید فراوانی دارند، اظهار داشت: در ادامه کمک‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب پویش مشق احسان و حسب دستور و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی مستمر به امر محرومان و اقشار مستضعف در اقصی نقاط کشور، چهارمین مرحله از این پویش در اصفهان به مرحله اجرا درآمد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اصفهان گفت: در چهارمین مرحله پویش مشق احسان سهم استان اصفهان ۴۰ هزار سبد اقلام معیشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان و تعداد ۵۰ هزار پک بهداشتی بود.

وی عنوان کرد: این اقلام همگی به صورت رایگان توسط گروه‌های جهادی، خیران در سطح استان اصفهان و تحت نظر بنیاد احسان و زیر نظر این ستاد در بین اقشار مستضعف و کمتر برخوردار و حادثه دیده از کرونا در حال توزیع است.

خروطی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ هزار بسته معیشتی، ۱۱۲ هزار بسته پروتئینی، ۱۰ هزار بسته بهداشتی، ۱۸ هزار بسته کیف و لوازم‌التحریر و ۲۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است.

کد خبر 1058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =