توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم استان اردبیل

همزمان با سراسر کشور، مرحله چهارم رزمایش "همدلی و احسان" ستاد اجرایی فرمان امام با اولویت حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا، در مناطق محروم استان اردبیل آغاز شد.

در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، مدیرکل استانی ستاد اجرایی فرمان امام، فرمانده سپاه، معاون استاندار و جمعی از مدیران استانی، توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در مناطق کم‌برخوردار استان آغاز شد.

مهدی افتخاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل در حاشیه این مراسم گفت: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی خشک مانند رب، روغن، ماکارانی و عدس است و به زودی برنج و گوشت مرغ هم به این بسته‌ها اضافه خواهیم کرد.
 
وی افزود: این بسته‌ها از امروز توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم استان و با اولویت آسیب‌دیدگان کرونا توزیع میشود.

آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اردبیل در این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام جزو نهادهایی است که هرگره و مشکل و بحرانی در کشور پیش آمده بلافاصله در میدان حضور یافته و به یاری مردم شتافته است.

وی افزود: چه در سیل و زلزله، چه بعد از شیوع کرونا و اقداماتی مانند تولید اولین واکسن ایرانی کرونا و تولید داروهای تحریمی و اقلام بهداشتی مانند ماسک و ضدعفونی‌کننده موردنیاز مردم، چه در بحث‌های علمی و تأسیس و حمایت از دانش بنیان‌ها و جوانان نخبه کشور، ستاد اجرایی پیشرو بوده و این نحوه مدیریت و فعالیت میتواند تبدیل به یک الگوی بین‌المللی برای مدیریت در کشور و حمایت از جامعه شود.
 
نماینده ولی‌فقیه افزود: بعد از شیوع کرونا، ستاد اجرایی علاوه بر ورود در حوزه علمی و دارویی، در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم اردبیل و حتی ایجاد اشتغال برای کسانی‌که بر اثر کرونا بیکار شده بودند کرد که این مسئله تقدیرآمیز و ستودنی است.

کد خبر 1117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =