۲۴ هزار بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شد

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان هرمزگان گفت: در چهارمین مرحله رزمایش «همدلی و احسان» توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی با ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با اولویت حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا، در مناطق محروم استان آغاز شد.

منوچهر دانشمند  بیان داشت: در پی شیوع ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان اقدامات خوبی در رابطه با کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان انجام داده است..

وی اضافه کرد: شناسایی افراد نیازمند و حفظ حرمت و شأن خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند از اولویت های مهم و اساسی بوده و تلاش شود این بسته‌های معیشتی در همه نقاط و جای جای استان به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع شود.

دانشمند تصریح کرد: در این رزمایش به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد ۲۴ هزار بسته معیشتی ،متشکل از ۷ قلم کالای ضروری مورد نیاز خانواده‌های نیازمند به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آماده که به سرعت به شهرستان‌ها انتقال داده شده  تا در مناطق روستایی و محروم توزیع شود.

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان هرمزگان گفت: این بسته‌ها توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در این مناطق توزیع می‌شوند.

کد خبر 1147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =