برگزاری مراسم بانوی برکت بصورت ویدئوکنفرانس

برگزاری مراسم بانوی برکت بصورت ویدئوکنفرانس

سلمان زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره گفت: به مناسبت ولادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا س و روز مقام مادر و روز زن، نشست صمیمی  ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور فعالان اجتماعی و اقتصادی بعضی از زنان نخبه در استانها برگزار شد. 
سلمان زاده گفت: این مراسم که با عنوان "بانوی برکت"  استان گلستان در گرگان انجام شد.  
ایشان در ادامه گفت : بنیاد برکت در استان گلستان با اجرای طرح اجتماع محور و بنگاه محوری توانست اقدامات اجتماعی و اقتصادی خوبی را در بخش بانوان انجام دهد که می توان به ۷۵۰ طرح اشتغال، بکارگیری ۱۶۰۰ نفر شغل و با اعطای تسهیلات قریب به ۴۰ میلیارد تومان در مشاغل زنان اشاره کرد. 
در این طرحها سعی شده از توانمندی و ظرفیتهای بانوان در ایجاد کارگاه ها و کسب و کارها و مشاغل خانگی از جمله دامداری دوزندگی، صنایع دستی و ... حمایت شود. 
سلمان زاده گفت : در بخش اجتماعی نیز بانوان جهادی همانند مردان ضمن سازماندهی گروههای فرهنگی، اموزشی، هنری و درمانی فعالیتهایی را در استان دارند که نقش آنان در حوادث غیرمترقبه آنان (سیل و زلزله بویژه در آق قلا و رامیان)  و نیز مبارزه با بیماری منحوس کرونا بر کسی پوشیده نیست. 
وی گفت : در زمینه اجتماعی تاکنون ۴۵ گروه جهادی، خیریه ها و سمن ها در سامانه احسان این ستاد در استان گلستان به ثبت رسیید و فعالانه مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند.

کد خبر 1259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =