بنیاد احسان به ترویج ادبیات کاربردی پیشرفت در بین گروه‌های جهادی و مردم و شبکه‌سازی گروه‌های داوطلبی فعال اجتماعی در استان‌ها خواهد پرداخت.

سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان با تاکید بر پیشرفت منطقه ای گفت: هدف‌گذاری بنیاد احسان برمبنای تعریف حوزه‌های تخصصی و همچنین برنامه ریزی جامع پیشرفت منطقه‌ای ست، تا بتوان ضممن تمرکز بر حل مسئله مردم به رشد و ارتقای گروه‌های جهادی پرداخت.

با حضور مدیرعامل بنیاد احسان و مسئول قرارگاه جهادی و اعضای هیئت مدیره این بنیاد رویکرد نوین این بنیاد در زمینه محرومیت‌زدایی و پیشرفت مطرح شد.

سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان با تاکید بر پیشرفت منطقه ای گفت: هدف‌گذاری بنیاد احسان  برمبنای تعریف حوزه‌های تخصصی و همچنین برنامه ریزی جامع پیشرفت منطقه‌ای ست، تا بتوان ضممن تمرکز بر حل مسئله مردم به رشد و ارتقای  گروه‌های جهادی پرداخت.
سعید سلیمانی با اشاره به رویکرد نوین بنیاد احسان در زمینه طراحی و عملیات افزود: بنیاد احسان به ترویج ادبیات کاربردی پیشرفت در بین گروه‌های جهادی و مردم و شبکه‌سازی گروه‌های داوطلبی فعال اجتماعی در استان‌ها خواهد پرداخت.
در همین زمینه میثم نعمتی، مسئول قرارگاه جهادی بنیاد احسان گفت: تحقق گام دوم انقلاب اسلامی منوط به وارد شدن گروه‌های مردمی و جهادی در مقیاس کلان حکمرانی‌ست که ما در همین زمینه برنامه‌ پنج ساله پیشرفت منطقه‌ای با محوریت شهرستان‌های محروم و حاشیه شهر کلانشهرها تدوین نموده‌ایم.

کد خبر 1313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =