افتتاح ۲ مدرسه در هرمزگان توسط بنیاد برکت

منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان از افتتاح دو مدرسه شش و سه کلاسه در هرمزگان توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خبر داد.

منوچهر دانشمند افزود: مدارس قابل افتتاح در هرمزگان یک مدرسه ۶ کلاسه در حاج خادمی میناب با مساحت ۴۹۱ مترمربع و اعتبار ۳۸ میلیارد ریال و مدرسه برکت کش قلمان سه کلاسه با زیربنای ۱۵۰ متر مربع و ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان بوده است.

وی تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان تعداد ۷۳ مدرسه با ۳۶۵ کلاس و هزینه‌ ۳۷۵ میلیارد ریال تاکنون احداث و به مردم این استان اهدا کرده است.

وی با اشاره به احداث مساجد در هرمزگان توسط بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان هرمزگان تعداد ۶۰ مسجد با مبلغ ۴۶  میلیارد ریال، در هرمزگان ساخته است.

دانشمند تصریح کرد: همچنین بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان برای اتمام پروژه‌های زیربنایی مانند خانه عالم و دیگر مساجد استان بالغ بر ۷۷ پروژه در هرمزگان اعتباری بالغ بر ۸۰۷ میلیارد ریال تخصیص داده است.

وی با اشاره به احداث مسکن محرومین در استان هرمزگان گفت: در ساخت مسکن محرومین نیز در استان بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال تخصیص داده، همچنین در ارائه خدمات مالی و بیمه‌ای به ایتام استان هرمزگان، مثلا بیمه برکت بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال توسط این بنیاد تخصیص داده است.

کد خبر 1334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =