با آغاز فاز اول مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان  17 هزار بسته‌های معیشتی توسط ستاد اجرای فرمان امام در استان آذربایجان شرقی توزیع می گردد

مصباح ربانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجانشرقی ، با اشاره به توزیع بیش از 17 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در اعیاد مبارک شعبان و آستانه عید نوروز اظهار داشت: در راستای لبیک گویی مقام معظم رهبری و با دستور جناب آقای دکتر مخبر رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)اقدام به اجرای سلسله رزمایش کمک مؤمنانه در هر 45 روز در کشور برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه امروز فاز اول مرحله پنجم رزمایش همدلی را برگزار می‌کنیم، افزود: در این بسته‌ها شش قلم کالا از قبیل برنج ده کیلویی، مرغ، روغن، ماکارونی، رب و لوبیا با ارزش تقریبی هر بسته به مبلغ 400 هزار تومان آماده توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی از صرف هزینه نزدیک به 7 میلیارد تومانی برای تهیه این 17 هزار بسته معیشتی توسط ستاد خبر داد و گفت: این بسته‌ها با همکاری 220 گروه جهادی، امدادی، خیریه‌ها و مردم در سطح استان توزیع می‌شوند.

همچنین حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان در مراسم آغاز مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تبریز گفت: از طرف مردم آذربایجان از ستاد اجرایی فرمان امام به خاطر برگزاری رزمایش همدلی و احسان و همچنین تولید واکسن ایرانی کرونا قدردانی می کنم.

وی سپس با بیان اینکه اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در تمامی عرصه ها شایسته است، گفت: این ستاد در دوران کرونا نیز مایه عزت و آبروی نظام شد و با برگزاری رزمایش همدلی و احسان به کمک آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا آمد.

امام جمعه تبریز سپس به تولید واکسن ایرانی کرونا توسط این ستاد اشاره کرد و گفت: واکسن کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا و توسط متخصصان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تولید شده و نتایج درخشانی داشته است. در دوران کرونا ستاد آبروی نظام شد.

آل هاشم ادامه داد: این واکسن مایه عزت و افتخار شد و در این سال ها شاهد هستیم که هرکجا بحرانی بوده ستاد اجرایی فرمان امام با قدرت وارد صحنه شده است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در بحران ها نقش اول را داشته و برای همین امروز دشمن از روی عصبانیت رئیس این ستاد و دیگر مجموعه های آن را تحریم می کند، این حکایت از فعالیت های مثبت و بزرگ این ستاد است.

کد خبر 1376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =