راه‌اندازی سامانه فروش ماسک ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی فرمان امام

سامانه "هست اینجا" با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، توسط مؤسسه دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان امام راه‌اندازی شد.

بنابراین گزارش با توجه به تأکید پزشکان و محققان سلامت و دستورالعمل ستاد ملی کرونا مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا و فروش این محصولات با قیمت های گزاف در برخی داروخانه‌ها و مراکز فروش، مؤسسه دانش‌بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای جهت فروش و توزیع محدود ماسک سه‌لایه بهداشتی استاندارد در استان های قرمز کشور کرده است.

در این سامانه هر بسته ۵۰ عددی ماسک سه‌لایه زیرقیمت مصوب وزارت بهداشت، به ازای هرعدد ۱۲۵۰ تومان، بسته‌ای ۶۲۵۰۰ در نظر گرفته شده است.

هر فرد با داشتن یک کد ملی و یک شماره همراه میتواند در سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف ۷۲ ساعت ماسک خود را از مراکز مشخص شده و معرفی‌شده در سامانه دریافت نماید.

این طرح هم‌اکنون در استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان، فارس و یزد در حال اجراست.

گفتنی است که همه این ماسک ها در بزرگترین کارخانه تولید ماسک در منطقه که توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با ظرفیت تولید روزانه ۴ میلیون ماسک راه‌اندازی شده، تولید شده است که توسط نیروهای جهادی و مردمی بین مردم توزیع میشود.

کد خبر 501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =