شور و شوق رئیس و نیروهای ستاد اجرایی فرمان امام برای ارسال کمک ها من را هم به وجد آورد

بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک با حضور در محل برگزاری رزمایش "احسان و همدلی" ضمن کمک و مشارکت در این طرح ملی، از آن اعلام حمایت کرد.

بهداد سلیمی پس از مشارکت در این رزمایش سراسری گفت: برگزاری رزمایش "احسان وهمدلی" توسط ستاد اجرایی فرمان امام و کمک به مردم مناطق محروم در شرایط کرونایی کار بزرگ و قشنگی است، من هم وظیفه خودم دانستم که در این کار نه مشارکت، بلکه کمکی انجام دهم و به عزیزانی که در این رابطه زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند، خداقوت بگویم.

وی با اشاره به ارسال یک میلیون بسته غذایی و بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام برای آسیب دیدگان کرونا در سراسر کشور افزود: کار بسیار بزرگی صورت گرفته، یک میلیون بسته غذایی در اختیار خانوارهای محروم قرار می‌گیرد و هر خانواده اگر سه نفر عضو داشته باشد با این حرکت مایحتاج حداقل ۳ میلیون نفر در کشورمان تأمین می‌شود، اگر چه برای یک مدت زمانی است، اما همین هم کار بزرگی است.

وی در خصوص روحیه نیروهای جهادی ستاد اجرایی نیز گفت: از بالاترین مسئولی که در این مراسم حضور داشت یعنی آقای دکتر مخبر تا عزیزانی که به کار بسته‌بندی مشغول بودند، آنقدر با ذوق و شوق کارشان را انجام می‌دادند که آدم عشق و علاقه را در چهره‌شان می‌دید و به وجد می آمد.

بهداد سلیمی با اشاره به حمایت سایر چهره های ورزشی از این حرکت ملی افزود: در بحران‌هایی که کشور را در برمی‌گیرد و بخشی از جامعه را با مشکل روبه‌رو می‌کند، از یک ورزشکار انتظار می‌رود در راستای مسئولیت اجتماعی، در کنار مردم قرار بگیرد و تا جایی که می‌تواند برای رفع مشکلات و دغدغه‌هایی که جامعه را گرفتار کرده، قدمی بردارد. به هر حال این قهرمان اعتبار و آبرو را به واسطه مردم کسب کرده و در مواقع بحرانی هم باید وارد میدان شود و از این اعتبار و آبرو خرج و به مردم کمک کند، این وظیفه یک قهرمان است که در چنین اتفاقاتی کنار گود ننشیند و در کنار مردم قرار بگیرد.

قهرمان وزنه برداری جهان خاطرنشان کرد: حضور چهره‌های شناخته شده ورزشی و فرهنگی، می‌تواند باعث یک حرکت عظیم شود و موجی از کمک‌رسانی به راه بیندازد، البته مردم عزیزمان همواره در مقطع‌های مختلفی که کشور با یک بحران روبه‌رو شده، در کمک‌رسانی پیشقدم بوده‌اند و مطمئنم در این طرح هم مشارکت بالایی خواهند داشت.

کد خبر 570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =