توزیع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی ضدکرونایی در مناطق محروم کشور توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام

در آستانه تحویل سال نو و شب عید، علاوه بر اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر عمومی، توزیع بسته‌های خشک غذایی نیز در دستور کار نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت.

بنابر این گزارش علیرغم اینکه تا لحظه تحویل سال نو ساعاتی بیشتر باقی نمانده اما نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام بطور بی وقفه همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا هستند.

این گزارش می افزاید: باتوجه به فرارسیدن ایام عید نوروز، علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و محلول و ژل ضدعفونی کننده که در روزهای اخیر نیز توسط نیروهای جهادی ستاد اجرایی در مناطق محروم کشور انجام شده بود، توزیع اقلام خشک غذایی بین خانوارهای مناطق کم برخوردار استان‌های کشور نیز در دستور کار نیروهای قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت.

گفتنی است این بسته‌ها شامل برنج، روغن، چای، ماکارانی، حبوبات، رب، خرما و ... و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی و مواد شوینده هستند.

همچنین ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرها و روستاها با کمک گرفتن از امکانات مردمی، حتی در ایام تعطیلات نیز توسط نیروهای جهادی ستاد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =