بیانیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند ۲۲ بهمن

بیانیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند ۲۲ بهمن

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است، امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۱ سال که از عمر با برکت و افتخار آمیز آن می‌گذرد توانسته است به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌هایی که امریکا و هم پیمانانش از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل‌ها و ترفندهای مختلف طراحی و اجرا نموده‌اند فایق آمده و ایران اسلامی توانسته است با بر هم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و ندای حق‌طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند. رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسؤلین نظام است.

همزمانی چهلمین روز شهادت سرباز اسلام سردار نامدار سپهبد قاسم سلیمانی با جشن پاسداشت انقلابی که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار آن بود، به سرزمین ایران اسلامی روحی تازه بخشید تا یادآور مجاهدت‌ها و رشادت‌های اصحاب انقلاب باشد. و به گوش جهانیان رسانده شود که این سرزمین با داشتن مردمی انقلابی و جان بر کف از دست استعمارگران و مستکبرین همیشه در امان است.
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به هموطنان عزیز، از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل می‌آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت‌آفرین داشته و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص دولت تروریست آمریکا باشند.

کد خبر 679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =