توزیع ۲۵۰ هزار کیف و بسته نوشت‌افزار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم

آئین توزیع بسته‌های نوشت‌افزار اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار لرستان صبح امروز در خرم‌آباد برگزار شد.

مدنی، مدیر عامل بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم با اشاره به خدمات گسترده ستاد در ماجرای سیل اخیر استان گفت: از همان ابتدای وقوع حادثه در ۱۰ نقطه از مناطق سیل‌زده کشور درمانگاه‌های سیار ستاد اجرایی فرمان امام برپا شد، اهدای ۲ هزار راس دام سبک و توزیع ۶ هزار بسته لوازم خانگی به مردم سیل‌زده از دیگر خدمات ستاد در استان بوده است.

وی، اهدای بسته‌های نوشت‌افزار را نمونه دیگری از تعهدات ستاد اجرایی فرمان  امام برشمرد و افزود: در همین راستا کمپینی تحت عنوان مشق احسان در کشور راه‌اندازی شده که تاکنون ۲۰۰ هزار نفر در این پویش مردمی مشارکت کرده‌اند.

مدنی تصریح کرد: هدف‌گذاری ستاد برای تهیه ۵۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر است که تامین ۲۵۰ هزار بسته آن را ستاد اجرایی تعهد کرده و مابقی را با مشارکت مردم تهیه خواهیم کرد.

مدنی با تاکید بر اینکه تمامی نوشت‌افزار خریداری شده تولید داخل هستند، گفت: با خرید ۲۵۰ هزار بسته توسط ستاد اجرایی ۲۱۰ شغل ایجاد شده است.

مدنی با بیان اینکه برخی از خدمات ستاد اجرایی به صورت پویشی ارائه می‌شود، گفت: در همین راستا سالانه تامین و تهیه حدود ۵ هزار بسته جهیزیه، ۳ هزار مورد ویلچر و ۳ هزار اعزام اولی به اماکن مقدس زیارتی انجام گرفته است.

ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان نیز در این مراسم ضمن تاکید بر حضور اثربخش ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل‌زده لرستان، گفت: ستاد اجرایی انصافا در زمان وقوع سیل و پس از سیل در استان حضور پر رنگ و موثری داشت، به‌نحوی‌که از معیشت مردم تا مسوولیت ساخت بخشی از منازل مردم نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشتند.

ثمینی افزود: اکنون نیز ستاد اجرایی در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در استان حضور یافته و بخشی از مشکلات دانش‌آموزانی را که با توجه به محدودیت‌های خانواده‌های مناطق سیل‌زده و محروم قادر به تامین اقلام آموزشی نیستند را با بسته‌های اهدایی مرتفع می‌کند.
 

کد خبر 846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =