افتتاح مدرسه برکت نصر توسط رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

مدرسه ۱۵ کلاسه برکت نصر با ظرفیت ۳۵۰ دانش آموز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان افتتاح شد.

محمد مخبر در دومین روز سفر خود به استان کرمانشاه در جمع دانش‌آموزان این مدرسه گفت: دانش‌آموزان بدانند که در آینده مشکلی برای اشتغال نخواهند داشت و ما تلاش می‌کنیم که بخشی از مشکل اشتغال را در این منطقه را حل کنیم.

وی افزود: امروز هم در جلسه ای که داشتیم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام وعده داد که مدارس عشایری را در استان کرمانشاه مجهز خواهد کرد و کانکس‌هایی را برای برگزاری کلاس‌های درس در منطقه عشایری این استان تامین می کند.
مخبر بیان داشت: دانش آموزان خوب درس بخوانند و آینده کشور را رقم بزنند ما نیز در حوزه اشتغال و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

در ادامه بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همینطور گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از اولین روزهای حادثه زلزله به کمک مردم استان کرمانشاه آمد و جزو اولین نهادهای کمک‌رسان بود و نخستین کامیون شیر خشک نیز توسط این ستاد به این استان ارسال شد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: ستاد در امر مدرسه سازی خانه سازی و بازسازی کمک رسانی های بسیاری به استان کرمانشاه داشته است و حتی برای ساخت مسکن زلزله زده ها نیز سیمان رایگان توزیع کردند.

بازوند گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ورود خوبی نیز به موضوع اشتغال در استان کرمانشاه داشته و قول دادند که تا سه سال آینده پانزده هزار شغل در این استان ایجاد کنند و از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ شغل در سرپل ذهاب ایجاد می‌شود که این یک اقدام جهادی است.

بنابراین گزارش مخبر بعد از  افتتاح مدرسه برکت نصر در شهرستان سرپل ذهاب، چند طرح‌ اشتغالزایی خانگی در چند روستای این شهرستان را افتتاح کرد.

کد خبر 882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =