افتتاح 48 کلاس درس در دهه مبارک فجر سال 1399 توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گلستان

افتتاح 48 کلاس درس در دهه مبارک فجر سال 1399 توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گلستان

طی اعلام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گلستان افتتاح 48 کلاس درس در دهه مبارک فجر سال 1399 توسط این ستاد  انجام می گردد.

سلمان زاده در این خصوص گفت: با ارج نهادن به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در بهمن ماه امسال تعداد 48 کلاس 5 مدرسه با لحاظ شرایط کرونایی و با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

سلمان زاده افزود: این پروژه های نیمه تمام دولتی با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و در شهرهای گنبد کاووس، گالیکش، آزادشهر، آق قلا و برای تامین فضای مناسب و استاندارد برای دانش آموزان و بر اساس توافق نامه با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس انجام می پذیرد.

وی در ادامه اشاره کرد: بنیاد برکت برای تکمیا این پروژه ها 13 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه نموده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گلستان عنوان کرد: نکته قتبل توجه اینکه ستاد در استان گلستان در تمامی شهرها اقدام به ساخت مدرسه نمود بطوریکه تا کنون 293 کلاس درس و مبلغ قریب به 22 میلیارد تومان هزینه و رسماً افتتاح نموئه است. 

سلمان زاده در پایان گفت: بی شک مدرسه سازی یکی از بنیادی ترین و ماندگار ترین فعالیت های بنیاد برکت است که در راستای منویات مقام معظم رهبری در ساخت مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور انجام می گیرد.

کد خبر 1044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =