نقش‌آفرینی ستاد اجرایی فرمان امام در فرآیند تولید واکسن ایرانی بی‌نظیر و قابل تقدیر است

همت و تلاش شبانه‌روزی دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن کرونا که با حمایت ویژه ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد، کاری بسیار ارزشمند است که در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار داشت: نقش آفرینی ستاد اجرایی فرمان امام و مدیریت جناب آقای دکتر مخبر در فرآیند تولید واکسن ایرانی بی‌نظیر و قابل تقدیر است و نشان میدهد با اتکا به توانمندی متخصصان داخلی که نماد تلاش در راستای تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی است؛ میتوان در مبارزه با کرونا نیز به چنین دستاورد بزرگی رسید.

وی افزود: داوطلب شدن دختر دکتر مخبر در فاز نخست آزمایش انسانی واکسن کرونا حاکی از ایمان، باور و اعتماد مجموعه به دانشمندان کوشای ایرانی است.

نماینده دولت در استان به اقدامات موثر ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این ستاد هر زمان در استان کرمانشاه فعالیتی داشته است منشأ خیر و برکت برای مردم بوده و در حوزه محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و بحران‌های سنوات گذشته و به خصوص کرونا نقش‌آفرینی ارزنده‌ای داشته که شایسته تقدیر و تشکر است و برای این عزیزان در مسیر پیش رو برای تولید واکسن کرونا که خدمتی بزرگ به مردم می باشد، آرزوی موفقیت داریم.
 

کد خبر 1175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =