راه‌اندازی کارخانه تولید تبلت ایرانی در مراغه توسط ستاد اجرایی فرمان امام با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تبلت در سال

به همت ستاد اجرایی فرمان امام و با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی، کارخانه تولید تبلت در مراغه راه‌اندازی شد.

در مراسمی با حضور معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استانی، کارخانه تولید تبلت ایرانی در مراغه افتتاح شد.

سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی و ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تبلت راه‌اندازی شده و سال آینده ظرفیت تولید آن به ۳۰۰ هزار تبلت در سال خواهد رسید.

وی افزود: این کارخانه به طور مستقیم برای ۲۰۰ نفر و به طور غیرمستقیم برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد میکند.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات ستاد گفت: سرمایه‌گذاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در طرحهای تولیدی، زمینه‌ساز رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان شده که نمونه بارز آن راه‌اندازی همین کارخانه تبلت‌سازی در مراغه است.

استاندار افزود: ستاد اجرایی در سالهای اخیر در همه زمینه‌ها کنار ملت ایران قرار داشته و چه در زمان وقوع سیل و زلزله، چه زمان شیوع کرونا و چه در زمینه توسعه کشاورزی دیم و مدرسه‌سازی، فعال و پیشگام بوده است.

سهیل خداپرست مدیر کارخانه تولید تبلت مراغه نیز در خصوص محصولات این مجموعه گفت: این کارخانه با زیر بنای ۸ هزار مترمربع راه اندازی شده و تبلت در اندازه‌های هفت و هشت اینچ در آن تولید خواهد شد، برنامه‌ها و نرم افزارهای این تبلت‌ها کاملا بومی است و بر اساس نیاز کودکان و نوجوانان ایرانی طراحی شده است.
وی افزود: تبلت‌های این کارخانه مطابق با فناوریهای روز دنیا از نظر کیفیت دوربین، صفحه نمایش، باطری و به صورت ۴ جی تولید میشود.

کد خبر 1267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =