افتتاح پنجاه و ششمین مدرسه برکت در استان گلستان

افتتاح پنجاه و ششمین مدرسه برکت در استان گلستان

سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت:  بی شک مدرسه سازی ماندگارترین فعالیت های بنیاد برکت است و بجهت تامین فضای.مناسب و استاندارد برای دانش آموزان ساخته می شود. 
سلمان زاده گفت: در زمینه مدرسه سازی در استان گلستان تاکنون ۵۶ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت احداث و تحویل وزارت آموزش و پرورش گردید. 
وی گفت: پنجاه و ششمین مدرسه برکت در شهر خان ببین (روستای سلمان فارسی) در شهرستان رامیان با نام "برکت حاج قاسم سلیمانی " و با حضور استاندار، فرماندار ، امامان جمعه شهرهای رامیان و فندرسک، نماینده مردم شهرستان رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و  رئیس سازمان آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین شهرستانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.
ایشان در ادامه اشاره کرد: این مدرسه با مشارکت بنیاد برکت و با زیربنا ۳۰۶ متر مربع ، ۱۴۰ متر مربع دیوارکشی و ۶۰۰ متر مربع محوطه سازی، در  مجموع  ۱۰/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه شده است. 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشاره کرد: این ستاد توسط دو بازوی پرتوان خود در "بنیاد برکت" و "بنیاد احسان" توانست اقدامات خوبی را در تمامی شهرهای استان در زمینه های متعدد اقتصادی (اشتغال)، عمرانی و اجتماعی انجام دهد بطوریکه در مجموع امسال قریب به ۸۵۰ میلیارد ریال جهت رفع محرومیت شهر و روستاهای استان هزینه شده است.

کد خبر 1280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =