رویداد ملی «مثبت دو» برای حمایت از ایده‌های حوزه خانواده و جمعیت برگزار می‌شود

نشست خبری رویداد ملی "مثبت دو" ( رویدادی در حوزه‌ خانواده و جمعیت) صبح امروز با حضور سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان و محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد.

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان هم در این نشست گفت: در انقلاب اسلامی نیاز داریم یکسری از فرهنگ‌های غلطی که ایجاد شده را از میان برداریم و به گفتمان انقلاب برگردیم.

وی اظهار داشت: به نظر می رسد هر زمانی جریان اصیل دانشجویی با پرچم داری بسیج دانشجویی وارد عرصه شده توانسته به نتایج مثبتی برسد؛ در حوزه خانواده و جمعیت هم همین‌طور خواهد بود.

سلیمانی تاکید کرد: همانطور که توانستیم گفتمان علم و فناوری را ایجاد کنیم در حوزه خانواده و جمعیت هم باید وارد میدان شویم؛  در این حوزه ما نیاز به یک اتفاق در کف صحنه داریم و باید جریان‌های مختلف نسبت به این مسئله حساس شوند.

وی اظهار داشت: ما در بنیاد احسان در مسئله ازدواج آسان هم برنامه‌های خوبی را داشتیم و این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

سلیمانی تاکید کرد: ما نیاز داریم در حوزه خانواده و جمعیت ایده های بیشتری را داشته باشیم و به نظر می رسد با این اقدامی که در بسیج دانشجویی و هسته‌های مسئله محور شکل گرفته این ایده‌ها جمع آوری خواهد شد.

به گزارش فارس در ابتدای این نشست سید امین جواهری فیلم‌ساز و ابوالفضل محمودیون به ارائه ایده‌ها و مطالب خود در حوزه مسایل خانواده و جمعیت پرداختتد.

گفتنی است این رویدا در محورهای مقابله با پدیده تک فرزندی، چالش‌های ناباروری، معیشت و فرزند آوری،  تشویق به ازدواج و  مقابله با پدیده‌ طلاق برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد از امروز تا 4 اسفند 1399 فرصت دارند.

کد خبر 1284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =