ارسال و توزیع نخستین محموله اقلام غذایی و اضطراری بین زلزله‌زدگان سی‌سخت توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نخستین محموله امدادی شامل ۵۰۰۰ بسته غذایی و اضطراری و اقلام بهداشتی و ضدکرونایی به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت ارسال و توزیع شد.

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری شب گذشته در منطقه سی‌سخت، نیروهای امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در محل حضور یافتند و ضمن‌ امدادرسانی، اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جهادی و امدادی ستاد به منظور تامین اسکان اضطراری، تغذیه و بررسی سلامت آسیب‌دیدگان کردند.

وی افزود: امروز همچنین با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نخستین محموله امدادی شامل ۵۰۰۰ بسته اقلام غذایی و بهداشتی به این منطقه ارسال و توزیع آن آغاز شد.

وی در خصوص جزئیات این اقلام گفت: ۵۰۰ پتو، ۱۰۰ چادر، ۱۰۰۰ بسته خشکبار، ۳۰۰۰ بسته آب معدنی، ۵۰۰ غذای کنسروی و آماده و همچنین ۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدکرونایی بخشی از این محموله هستند که توسط نیروهای جهادی همکار ستاد در حال توزیع است.

وی با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا در این منطقه گفت: از فردا با راه‌اندازی آشپزخانه اضطراری توسط قرارگاه جهادی ستاد در این منطقه، روزانه بیش از ۱۰۰۰ وعده غذای گرم  بین زلزله‌زدگان توزیع خواهیم کرد.

نادری خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در سی‌سخت، در کنارشان خواهد بود.

گفتنی است مدیرعامل بنیاد احسان به نمایندگی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز عازم یاسوج و منطقه سی‌سخت شد تا از نزدیک نیازها و شرایط مردم آسیب‌دیده را بررسی کند.

کد خبر 1301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =