ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

هلدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام ساخت و احداث ۱۰۰ هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن را در سراسر کشور به عهده گرفته است.

طالبی عضو هیئت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با بیان این مطلب گفت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت افزایش تولید مسکن و همچنین دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت عمران ستاد در راستای همکاری با دولت از سال گذشته وارد عرصه طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور شد.

وی افزود: از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که در طرح اقدام ملی قرار است در کشور ساخته شود، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را ستاد اجرایی فرمان امام به عهده گرفته است.

طالبی خاطرنشان کرد: طراحی اکثر پروژه‌های تعریف شده توسط ستاد اجرایی به اتمام رسیده و این پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرایی می‌باشند که در روزهای اخیر اولین پروژه در شهر یزد تکمیل و به متقاضیان تحویل گردید.

وی در خصوص دخالت نداشتن ستاد اجرایی در ثبت‌نام و انتخاب متقاضیان گفت: کلیه مراحل ثبت‌نام از فراخوان عمومی تا پالایش و گزینش متقاضیان توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده و ستاد هیچ نقشی در این فرایند نداشته است.

معاون عمران ستاد در پاسخ به سئوالی در خصوص اظهارنظری مبنی بر ساخت مسکن فرهنگیان توسط ستاد اجرایی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام برحسب تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن حضور دارد و لیست متقاضیان واجد شرایط از طریق این وزارتخانه به ستاد معرفی میشود و به هیچ عنوان ستاد مجری ساخت و ساز پروژه‌های فرهنگیان و یا موارد مشابه نیست.

کد خبر 1353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =