کمک مؤمنانه | توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگانی/ «بنیاد احسان» هم‌چنان پای کار

پنجمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در بندرعباس برگزار شد.

منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  هرمزگان عنوان داشت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تا کنون با برگزاری ۵ مرحله رزمایش همدلی و مواسات، به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفت.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش مواسات، شاهد توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و پروتئینی خواهیم بود، افزود: ارزش هر بسته غذایی ۳۵۰ هزار تومان محاسبه گردیده است که در مجموع ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزیابی می‌شود که در این دوره از رزمایش همدلی و مواسات تقدیم به نیازمندان خواهد شد.


 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان گفت: تا کنون از سوی ستاد اجرایی، تعداد ۱۶۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ هزار پکیج مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان استان قرار گرفته است.

دانشمند ادامه داد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) علاوه بر کمک به نیازمدان متاثر از کرونا، خدمت‌رسانی‌های متعدد مانند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، بهداشت، درمان، ایمنی، درمان نازایی، آبرسانی به جزیره هرمز و تعداد ۱۰ روستای دیگر و همچنین در بحث عمرانی  ساخت منازل محرومان، تعمیر منازل، ساخت منازل ارزان‌قیمت، طرح مسکن ملی و تجهیزات مدارس و مساجد، ایجاد شغل‌های کوچک از طریق پرداخت تسهیلات ۴ درصد، مساعدت در تجهیزات ورزشی، اداری، مشارکت در آزادی زندانیان غیر عمد اقدام نموده است.
 


حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: امروزه مجموع فعالیت‌ها و تنوع فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بخش‌های مختلف گسترش یافته است.

وی افزود: ستاد اجرایی علاوه بر پخش بسته‌های معیشتی که یک حرکت بسیار مؤثر و ارزشمند به‌ویژه در شرایط سخت کرونایی می‌باشد، توانسته است بخشی از رنج‌های مردم نیازمند را تسکین دهد.

 

کد خبر 1366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =