پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پی درگذشت طلبه جهادی

محمد مخبر با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام دانیال سالاری از جهادگران قلعه‌گنجی که در حین خدمت‌رسانی در روستای محروم راسک بر اثر یک سانحه به لقاء‌الله پیوست را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَ لِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَآئِزُونَ‌

کسانی که ایمان آورده و هجرت کردند و در راه خدا با اموال و جان‌های خویش جهاد کردند، بزرگ‌ترین درجه را نزد خداوند دارند و اینان همان رستگارانند.

خبر عروج شهادت گونه‌ی طلبه جهادی حجت الاسلام شیخ دانیال سالاری که با مجاهدت و پیگیری‌های  مجدّانه برای خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی پیشگام بودند، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

اینجانب درگذشت آن روحانی مجاهد را به اعضای بیت معزز مرحوم، همکاران جهادگرمان در بنیاد احسان و هم ‌سنگران ایشان در عرصه جهاد تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت مینمایم.

ان‌شاالله خدمات و تلاش‌های این جهادگر جوان در راه حق و خدمت به انقلاب و محرومین، مرضی درگاه احدیت و موجب ارتقای مقامات اخروی ایشان گردد.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
 

کد خبر 1382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =