هم افزایی جهت رسیدن به اهداف مهم ستاد اجرایی

حجت السلام والمسلمین مهندس حسین میرزایی نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان، ضمن دیدار با دکتر تورج حاجی رحیمیان انتصاب ایشان را به عنوان مدیر کل جدید این نهاد مهم و انقلابی تبریک گفته و برای ایشان در خدمت به محرومین استان آرزوی توفیق کرد.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد : یکی از وظایف نمایندگان مجلس انقلابی، حمایت از مدیران انقلابی، پاکدست و کارآمد در کشور و کوتاه کردن دستان مدیرانی است که با رانت خواری و چپاول و تضییع بیت المال ، مردم و نظام را دچار خسران می کنند.

همچنین ایشان در ادامه این دیدار ضمن بیان اهداف مهم تشکیل این نهاد مهم در نظام جمهوری اسلامی و زیر مجموعه ولایت فقیه ، افزود: اهداف مهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرای یکی از مهمترین فرامین ایشان که همان عملی کردن دستورات اسلام است و شناسایی و کمک به محرومین و مستضعفین جامعه می باشد.

دکتر تورج حاجی رحیمیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر مباحث مطرح شده تصریح کرد: فعالیتها در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سالهای اخیر بسیار گسترده شده است و در قالب تاسیس بنیاد احسان ، بنیاد برکت و بنیاد تدبیر و... فعالیتهای ارزنده ای با هدف اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مردم محروم انجام می‌شود.

ایشان ابراز امیدواری کرد با حرکتی جهادی و انقلابی و تلاش شبانه روزی و هم افزایی همه نهادها در استان اصفهان، گام بلندی در راستای تولید، اشتغال زایی و مانع زدایی ها برای قشر محروم و مستضعف برداشته شود.

کد خبر 1480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =