برگزاری بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی سیستان و بلوچستان

بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی سیستان و بلوچستان با حضور ۱۰۰ استارت آپ و حمایت حوزه دانش بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزار شد

 نهاد ملی ۱۰۰ استارتاپ به عنوان یکی از ابزار های سرمایه گذاری موسسه دانش بنیان برکت ، در  پانزدهمین رویداد استانی خود ، توانست با برگزاری رویداد مهم سکوی پرتاب شرکت بیش از ۸۰ ایده پرداز و داوری بر روی آنها ، بر روی ۹ تیم سرمایه گذاری خطر پذیر نماید. سرمایه گذاری خطر پذیر نوعی مشارکت در سهام است که سرمایه گذار خطر شکست آن تیم را پذیرفته است. در مراسم اختتامیه این رویداد که در تالار فردوسی باحضور جناب دکتر علی وحدت رییس صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری و معاونت اقتصادی استاندار ، مدیرکل ستاد اجرایی استان و مدیران اجرایی استان و داوران و شرکت کنندگان برگزار گردید ، تفاهم همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و موسسه دانش بنیان برکت برای ایجاد مرکز نوآوری با ارزش بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال منعقد گردید . همچنین از دومین شتابدهنده استارتاپی معدنی استان سیستان و بلوچستان توسط موسسه دانش بنیان برکت رونمایی گردید تا از این به بعد شاهد اقدامات خوب این شتابدهنده  معدنی در این استان باشیم.

احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با حضور در محل برگزاری این رویداد در محل مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان از نزدیک در جریان روند رویداد قرار گرفت و مراتب قدردانی خود را از مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان سیستان و بلوچستان و برگزار کنندگان اعلام نمود.

جهت مشاهده دستاوردهای رویداد اینجا را کلیک کنید

کد خبر 1559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =