آزادی۴۰ زندانی در بوشهر با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام
آزادی۴۰ زندانی در بوشهر با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام

ندای استان:مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر با اشاره به رسیدگی به مددجویان و افراد نیازمند گفت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۴۰ زندانی در استان بوشهر با پرداخت ۲۱ میلیارد ریال آزاد شدند.

به گزارش ندای استان،سید محمد حسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به آغاز فاز دوم مرحله پنجم رزمایش احسان و همدلی به عنوان احسان رمضان اظهار داشت: در این مرحله به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار سبد غذایی شامل ۹ قلم غذایی و بهداشتی به ارزش ۴ میلیارد تومان میان خانواده‌های نیازمند استان بوشهر توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر توزیع بیش از ۴۲۵ تن برنج و ۲۰۰ تن گوشت مرغ را از اقلام توزیع شده در استان میان نیازمندان این استان دانست و بیان کرد: در این راستا با مشارکت بنیاد برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر ۳۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر هزینه شده است.

وی، از آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۴۰ زندانی در استان بوشهر با پرداخت ۲۱ میلیارد ریال آزاد شدند.

تقی‌زاده اجرا طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور پایدار خانوارهای روستایی را از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر دانست.