دیدار رئیس جهاد دانشگاهی اصفهان و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان

دکتر مهدی ژیانپور رئیس جهاددانشگاهی استان اصفهان در دیدار با دکتر تورج حاجی رحیمیان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جهاددانشگاهی در کشور، استفاده مطلوب از پتانسیل‌های این نهاد را بسترساز رونق تولید و ارتقای جایگاه اقتصادی اصفهان دانست.

ژیان پور اشتغال و کارآفرینی، مهارت و تمرکز برای رفع نیازهای روز را از اهداف مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی ذکر و بیان نمود دغدغه‌های فعلی جامعه موجب شده تا جهاد دانشگاهی محور برنامه‌های خود را تمرکز بر برنامه‌های توسعه‌ای و تولید فناورانه قرار دهد.

وی همچنین خواستار همکاری مشترک با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ویژه در بخش فعالیت‌های پژوهشی شد .

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی اصفهان و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان

حاجی رحیمیان ، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان اصفهان نیز در ادامه این نشست، اصفهان را از استان‌های پیشرو در فعالیت‌های جهادی معرفی و خاطرنشان کرد: درآمدهای این ستاد در راستای محرومیت‌زدایی و امور عام‌المنفعه و پیشرفت کشور استفاده می‌شود .

وی بنیاد برکت و بنیاد احسان را بازوهای اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خواند و گفت: بنیاد برکت و بنیاد احسان در فعالیت های اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی، فرهنگی و ...نتایج چشمگیری داشته‌اند .

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه داد:‌ بنیاد برکت در حوزه توانمندسازی آموزشی از طریق ساخت مدارس برکت، حدود نود مدرسه در  نقاط محروم  استان احداث کرده است .

حاجی رحیمیان گفت: بنیاد برکت با شناسایی افرادی که دارای ایده های جهت اشتغال بوده ولی توانایی مالی برای راه اندازی کسب و کار ندارند  وارد شده و پس از راه اندازی شرکت  در بازه زمانی دو تا 5 ساله با خروج بنیاد، سهم به کارآفرین با شرایط نقد و اقساط واگذار می شود .

کد خبر 1687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =