اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بشاگرد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰

این جلسه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ و به ریاست معاونت سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان و مجری طرحهای اشتغالزایی بنیادبرکت و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید

درجهت اشتغالزایی مناطق کمتر توسعه استان هرمزگان از سوی تسهیلگران بنیادبرکت اولین جلسه کارگروه  اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بشاگرد درسال ۱۴۰۰ در محل فرمانداری برگزارشد.

این جلسه درسالن جلسات فرمانداری شهرستان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ و به ریاست معاونت محترم سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان و مجری طرحهای اشتغالزایی بنیادبرکت و روسای ادارات شهرستان برگزارگردید.


درابتدا معاونت فرماندار و امام جمعه ضمن خوشامد گویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر و روز قوه قضاییه به بیان چشم اندازهای حوزه اشتغال، سندتوسعه اشتغال شهرستان، فرصت ها و ظرفیت ها و بیان مشکلات و راه برون رفت از آنها پرداختند و در پایان از حضور پررنگ و چشمگیر بنیاد برکت در شهرستان تشکر و ابراز خرسندی کردند و موفقیت طرحها در بشاگرد را به همگان یادآور شدند.
در ادامه مجری بنیادبرکت ضمن گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه و روز قوه قضاییه و همچنین تقدیرو تشکر از امام جمعه و معاونت فرماندار و روسای ادارات، به بیان گزارشی از فعالیت ها، طرح ها و برنامه های حوزه اشتغال در سال ۱۳۹۹ و هم چنین برنامه های پیش رو  و تعداد طرحهای مصوب در سال جاری پرداختند.


در پایان نیز مجری ضمن تشکر از افراد حاضر در جلسه، از روسای ادارات قول مساعد جهت همکاری جدی با مجری و تسهیلگران بنیاد برکت برای پیشبرد اهداف بنیادبرکت و اشتغال شهرستان را گرفتند.


 *مجری :

علی غلامشاهی 

*تسهیلگران :
 ابراهیم توکلی پور
محمدکمالی
محمداخلاصی
علی اکبر زارعی

کد خبر 1778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =