۴۵۰ فرصت شغلی در گمیشان توسط بنیاد برکت ایجاد می‌شود

۴۵۰ فرصت شغلی در گمیشان توسط بنیاد برکت ایجاد می‌شود

محمدمهدی سلمانزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در دیدار با ائمه جمعه و فرماندار شهرستان گمیشان قرار است امسال با همکاری بنیاد برکت فرصت‌های شغلی متناسب با ظرفیت‌های منطقه، ساحلی بودن و تخصص متقاضیان از جمله پرورش ماهی در قفس، پرورش ماهی در استخر، پرورش دام سبک و سنگین، صنایع دستی و غیره در این شهرستان  راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: در مجموع تعداد ۴۵۰ فرصت شغلی با اعتبار و تسهیلات ۲۵۰ میلیارد ریال با همکاری بنیاد برکت در این شهرستان ایجاد می‌شود.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان قریب به ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌درصد به متقاضیان گمیشانی پرداخت کرد
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: از اواسط سال ۱۳۹۸ تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان قریب به ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌درصد به تعداد ۲۹۴ متقاضی گمیشانی پرداخت کرده است.
وی سفر کاروان سلامت دام را از اقدامات امسال این ستاد ذکر کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم این ستاد در سال ۱۴۰۰ سفر کاروان سلامت دام به این منطقه در راستای تکمیل زنجیره دامی با هدف افزایش بهره‌وری، جلوگیری از تلفات و خسارت مختلف دامی و در نتیجه افزایش درآمد خانوار است.
سلمانزاده بیان کرد: امدادرسانی در سیل، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر، جهیزیه، احداث مدرسه و خانه‌های محروم، تجهیز خانه‌های ورزش، اهدای امکانات رایگان به کلزاکاران طرح جهش تولید در دیمزارها از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در گمیشان بوده که با توجه به شرایط این شهرستان امسال خدمات اجتماعی دیگر با هماهنگی مسوولان شهری و بهره‌گیری از گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

کد خبر 1813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =