اعلام آمادگی بینش مطهر جهت اعزام مدرسین فاخر حوزه اعتقادی به مناطق محروم

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام استان اصفهان دکتر خالقی پور مسئول بینش مطهر استان اصفهان با دکتر حاجی رحیمیان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر خالقی پور بیان کردند با توجه به فعالیت های خوب ستاد اجرایی فرمام امام (ره) مجموعه بینش مطهر که کارهای فاخر بینشی و مطالعاتی انجام می دهد و با توجه به مدرسین فاخر که در حوزه اعتقادی در شهرستان های مختلف در اختیار دارد،آمادگی دارد بنا به درخواست توسط گروه های مختلف جهادی و فرهنگی و در صورت داشتن برنامه در روستاهای و مناطق محروم همکاری لازم را با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بعمل آورد.

وی افزود :امیدواریم با توجه به اینکه این مجموعه به صورت خودگردان و غیرانتفاعی اداره می شود در صورت امکان ستاد اجرایی در حوزه زیرساخت بتواند این مجموعه را کمک نماید.

در ادامه دکتر حاجی رحیمیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ضمن تشکر از حضور ایشان و همراهان اعلام آمادگی کرد در بحث های گروه های جهادی بتوانیم از حضور مدرسین بینش مطهر جهت ارتقای سطح بینش و آگاهی و رفع فقر فرهنگی در برخی از روستاها استفاده کنیم.

همچنین ایشان ابراز امیدواری کرد در صورت فراهم شدن بستر و شرایط حقوقی و قانونی لازم ستاد اجرایی بتواند کمک های لازم به مجموعه های  پر تلاش و موثر مانند بینش مطهر انجام دهد.

کد خبر 1860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =