مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بوشهر گفت: در ۶ ماه گذشته، با پرداخت وام‌های اشتغالزایی اجتماع محور دو هزار و ۲۷۱ فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بوشهر گفت: در ۶ ماه گذشته، با پرداخت وام‌های اشتغالزایی اجتماع محور دو هزار و ۲۷۱ فرصت شغلی ایجاد شده است.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن تقی زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر در وبینار«آغاز حرکت با برکت»  بیان کرد: بنیاد برکت در استان بوشهر تاکنون افزون بر ۲۲۳ میلیارد تومان در طرح‌های عمرانی این استان هزینه کرده است.

او با اشاره به وام‌های اشتغالزایی اجتماع محور عنوان کرد: در ۶ ماه گذشته، با پرداخت این نمونه وام‌ها ۷۵۷ طرح  اجرا و  دو هزار و ۲۷۱ فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر همچنین از همکاری بنیاد برکت و بهزیستی در این استان برای ساخت ۶۹ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو نفر معلول خبر داد و اهدای ۲۰ دستگاه ویلچر به معلولین استان را از دیگر اقدام‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به معلولان برشمرد.

تقی زاده بر کمک به اشتغالزایی ۷ نفر از معلولین استان در قالب وام‌های اشتغالزایی و اعلام آمادگی این اداره کل برای انجام مفاد تفاهم نامه منعقد شده در استان تاکید کرد.

 وبینار«آغاز حرکت با برکت» با هدف سرمایه گذاری در ایده‌های کارآفرینی معلولین، بهره برداری از هزار و ۱۰۰ طرح اشتغالزایی معلولین و افراد زیرپوشش بهزیستی، و انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال برای دو هزار معلول با همکاری بنیاد برکت و سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

کد خبر 1890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =