تزریق بیش از  ۳۵ هزار دوز واکسن برکت در بوشهر

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر گفت: بیش از ۳۵ هزار دوز واکسن کوو برکت وارد استان شده و در حال تزریق به گروه‌های هدف است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد حسن تقی زاده بیان کرد: تزریق واکسن ایرانی کوو برکت در کنار سایر واکسن‌های خارجی در مراکز تزریق واکسن در استان آغاز شده و تا کنون ۳۵ هزار دوز واکسن وارد استان شده و در حال تزریق به گروه‌های هدف است.

وی با بیان اینکه از این پس هفته‌ای دو بار سهمیه واکسن ایرانی برکت به استان بوشهر اختصاص می‌یابد عنوان کرد: انتخاب نوع واکسن اختیاری است و مردم در مراکز واکسیناسیون می‌توانند به صورت آزادانه واکسن برکت و یا واکسن‌های وارداتی را انتخاب کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امان (ره) استان در مورد میزان استقبال مردم از تزریق واکسن ایرانی برکت هم گفت: گزارش‌ها از مراکز واکسیناسیون  حاکیست، استقبال از این واکسن تا ۵۰ درصد و گاهی بیشتر است.

وی همچنین گفت: در مرحله سوم طرح مطالعات بالینی  برکت که در ۶  شهر کشور از جمله شهر بوشهر در حال اجرا است مردم استقبال بسیار خوبی انجام داده‌اند و  به دانشمندان عزیز داخلی و متخصصان کشورمان  اعتماد کردند.

تقی زاده گفت: هزار و ۵۰۰ نفر برای طرح مطالعات بالینی واکسن برکت در استان بوشهر ثبت نام کردند که به آن‌ها واکسن تزریق شد.

وی عنوان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر مردم استان بوشهر از واکسن ایرانی، از دوستان عزیزمان در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان تقاضا می‌کنیم با توجه به وضعیت قرمز بوشهر واکسن بیشتری به این استان اختصاص دهند.

کد خبر 1907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =