افتتاح طرح های اشتغالزایی ویژه معلولان در ۴ استان

آیین بهره‌برداری از ۱۱۰۰ طرح اشتغالزایی برکت ویژه معلولان ومراسم انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال برای ۲۰۰۰معلول با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی کشور برگزار شد و طرح ها اشتغالزایی برکت ویژه معلولان در استان های لرستان، ایلام، بوشهر و فارس افتتاح شد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) دراین مراسم با اشاره به آغاز رویداد «حرکت با برکت» با هدف سرمایه‌گذاری در ایده‌های کارآفرینی معلولان گفت: تاکنون ۳۳۰۰ شغل برای معلولان ایجاد شده و ۶۰۰۰شغل جدید امسال برای معلولان و خانواده‌های دارای عضو معلول ایجاد می شود. امیر حسین مدنی افزود : افتتاح این تعداد طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور ایجاد ۳۳۰۰ فرصت شغلی را برای معلولان سراسر کشور به دنبال داشته است.حجم کل سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی ۱۱۰۰طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور ویژه معلولان ۱۰۰۰ میلیارد و همچنین ۴۰۰طرح ثبت شده جدید هم در دست بررسی است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، اولویت این طرح‌ها ایجاد اشتغال برای معلولان و خانواده‌های دارای عضو معلول است. مدیرعامل بنیاد برکت یادآور شد: معلولانی که متقاضی اشتغال هستند می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویداد «حرکت با برکت» به اپلیکیشن برکت به نشانیapp.barkat.ir مراجعه یا کد #۸۹۰۰* را شماره‌گیری کنند.

کد خبر 1917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =