آغاز رویداد «حرکت با برکت» در بوشهر

آیین آغاز رویداد «حرکت با برکت» با هدف کارآفرینی برای معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی در بوشهر برگزار شد.

آیین آغاز رویداد «حرکت با برکت» با هدف کارآفرینی برای معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی در بوشهر برگزار شد.
در این آیین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر گفت: بنیاد برکت در استان بوشهر تاکنون در پروژه‌های عمرانی بالغ بر 223 میلیارد تومان هزینه کرده است.
سید محمدحسن تقی زاده با اشاره به طرح حرکت با برکت با هدف افزود: سرمایه گزاری در ایده‌های کارآفرینی معلولین و بهره‌برداری از 1100 طرح اشتغال‌زایی معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی و انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال برای 2000 نفر معلول با همکاری بنیاد برکت و سازمان بهزیستی کل کشور از محورهای این طرح خواهد بود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بوشهر در خصوص وام‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور نیز گفت: طی شش‌ماهه اخیر 757 طرح مستقر گردیده و 2271 مورد اشتغال نیز ایجادشده است.
تقی زاده همچنین از همکاری بنیاد برکت و بهزیستی در استان بوشهر برای ساخت 69 باب واحد مسکونی جهت خانواده‌های دارای دو نفر معلول خبر داد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اهدای 20 دستگاه ویلچر به معلولین استان را نیز از اقدامات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جهت مساعدت به معلولین استان اعلام کرد.
وی در پایان به برنامه مساعدت در اشتغال‌زایی هفت نفر از معلولین استان تحت عنوان وام‌های اشتغال‌زایی و اعلام آمادگی این اداره کل برای انجام مفاد تفاهم‌نامه منعقده در سطح استان بوشهر تاکید کردند

کد خبر 2034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =