مشارکت بنیاد احسان در برگزاری برنامه‌های ویژه غدیر در شهرهای استان گلستان

مشارکت بنیاد احسان در برگزاری برنامه‌های ویژه غدیر در شهرهای استان گلستان

بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در کنار هیئات، مراکز نیکوکاری و موکب اربعین در جشن غدیر مشارکت می کند.
به گزارش پایگاه خبری افق گلستان، محمدمهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان گلستان در نشست با مسئولین هیئات و عوامل ستاد مردمی غدیر شهرستان گرگان گفت: برابر هماهنگی ها و استقبال گروههای مردمی قرار شد در روز عید غدیر تعداد ۱۱۰ دیگ غذا در بهترین موقعیت شهر بطور متمرکز طبخ و سپس در محلات حاشیه نشین شهرستان توزیع شود.
سلمان زاده اظهار کرد: این مراسم و سنت اطعام دهی که در واقع مورد تاکید واقع گردید برابر سنوات قبل ولی بصورت متمرکز و گسترده تر در سراسر استان برگزار می شود.
وی افزود: واقعه غدیر اثرگذارترین واقعه تاریخ بعد از بعثت رسول اکرم (ص) است و تمام تلاش ما ترویج این واقعه عظیم تاریخی بر اساس آیات و روایات قرآنی برای جلوگیری از شبهات دینی در جامعه در میان نسل جوان است.
سلمان زاده در ادامه گفت : این ستاد تصمیم دارد همزمان در شهرها مختلف استان با پشتیبانی از گروههای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره از جمله هیئات، خیریه ها و با اقدام مشترک تعداد پرس های این مراسم را در مجموع به عدد ۳۰۰ هزار برساند.
وی در پایان اشاره کرد: با تفاهمی که با اداره کل اوقاف استان داشته ایم یکی دیگر از اقدامات در همین راستا و در این روز طبخ ۲۰ هزار پرس غذا در بقاع متبرکه امامزاده یحیی بن زید شهرستان گنبد است که توسط هیئات در مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.

کد خبر 2041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =