راه اندازی سومین مرکز تجمیعی واکسن کوایران برکت در نجف آباد

همزمان با عید غدیرخم سومین مرکز تجمیعی واکسن کوایران برکت در حسینیه فاطمه الزهرا لشکر ۸ نجف اشرف نجف‌آباد راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان رئیس شبکه بهداشت نجف‌آباد با بیان اینکه ۱۵ مرکز در این شهرستان کار واکسیناسیون کرونا را انجام می‌دهند گفت: این مرکز با ۶ هزار مترمربع فضا قابلیت برای بیش از ۵۰ تیم واکسیناتوری برای خواهران و برادران دارد.
علیرضا غیور با بیان اینکه این مرکز در اولین روز با فراخوان گروه‌های هدف و تزریق واکسن ایرانی کوبرکت کار خود را آغاز کرد ه افزود: در روزهای آینده نیز با فرخوان‌های ابلاغ شده به گروهای سنی در کنار واکسن برکت از واکسن سینوفارم و آسترازانکا نیز استفاده و واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
وی گفت: تا کنون حدود ۳۸ هزار دز واکسن در شهرستان نجف آباد تزریق شده که حدود ۳۰ هزار دز آن مرحله اول و ۸ هزار دوز دوم و تقریبا ۱۲ درصد گروه جمعیتی شهرستان است.
مسئول بهداری لشکرزرهی۸نجف‌اشرف اصلی‌ترین واکسن این مرکز را واکسن برکت دانست گفت: در این مرکزبا ظرفیت تزریق روزانه ۲۴۰۰ واکسن بیش از شصت نیروی اجرایی فعالیت می‌کنند.

محسن حجتی افزود: ۱۰ خط ویژه مردان و ۱۰ خط مخصوص بانوان، به صورت نوبت صبح و عصر در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل فعال هستند و افرادی که در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت‌نام و پیامک دریافت کرده‌اند را پذیرش می‌کنند.

 

کد خبر 2066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =