پخت و توزیع ۱۱۰ هزار دست غذا در روز غدیر

به‌مناسبت عید بزرگ غدیر، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همیاری و همکاری مردم نیکوکار استان ۱۱۰ هزار دست غذا توزیع گردید.

پخت و توزیع ۱۱۰ هزار دست غذا در روز غدیر


به‌مناسبت عید بزرگ غدیر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همیاری و همکاری مردم نیکوکار استان ۱۱۰ هزار دست خوراک پختند و به دست مردم کم‌درآمد رساندند.


به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بوشهر در یکی از آشپزخانه‌های پخت این غذاها در محله خواجه‌های بوشهر به خبرنگار صداوسیما گفت: امروز پخت و پخش غذای گرم در استان به‌مناسبت عید بزرگ غدیر و در پویشی به نام «احسان غدیر» همزمان با سراسر کشور انجام شده است.
 
سیدمحمدحسن تقی‌زاده افزود: امسال همانند سال‌های گذشته در روز غدیر در کشور ۳ میلیون دست غذای گرم پخت و پخش شده که در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز ۱۱۰ هزار دست غذا با همیاری و همکاری مردم نیکوکار در هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد(سمن‌ها) پس از پخت در شرایط بهداشتی، به دست خانواده‌های کم‌درآمد رسانده شد.
 
او اضافه کرد: برای انجام این پویش، ۱۲ تن مرغ در استان خریداری و به دست هیئت‌های مردمی رسانده شد و برنج و دیگر افزودنی‌های مورد نیاز را نیز نیکوکاران، خیریه‌ها و هیئت‌های مذهبی فراهم کردند تا این خوراک‌ها پخته و به مردم کم‌درآمد داده شود.
 
کار پخت این غذاها از دیشب آغاز شده بود و صبح روز عید همزمان با سراسر کشور بسته‌بندی و پخش شد.

کد خبر 2073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =