بنیاد ۱۵ خرداد هزینه درمان زوج‌های ناباور را پرداخت می‌کند مدیرکل ستاد اجرایی

بنیاد ۱۵ خرداد هزینه درمان زوج‌های ناباور را پرداخت می‌کند مدیرکل ستاد اجرایی

محمدمهدی سلمانزاده  امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاه‌ها در راستای افزایش نرخ فرزندآوری این ستاد، موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد که یکی از زیر مجموعه‌های تابعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کنار بنیاد برکت و احسان بوده در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم کشور در نقاط مختلف مشغول فعالیت است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: این بنیاد در کنار فعالیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی خود با همکاری ستاد اجرایی به درمان زوج‌های ناباور کمدرآمد گلستانی ورود کرده تا منشا خیر و اثر باشد.

وی ادامه داد: زوج‌های جوانی که قادر به تامین مخارج درمان خود به متظور فرزندآوری نبوده و جزو دهک‌های یک تا پنج هستند می‌توانند از طریق سامانه WWW.۱۵۴۲.ir بنیاد ۱۵ خرداد نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان ناباوری خود استفاده کنند.

سلمانزاده گفت: برابر توافقات انجام شده با وزارت بهداشت هزینه‌های صفر تا صد و حتی تا به دنیا آمدن فرزند این زوج‌ها توسط بنیاد ۱۵ خرداد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 2093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =