حامد احمدی: خوشبختانه تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی منجر به ساخت واکسن کووبرکت شد که امروز افتخار داریم در استان سمنان نیز شاهد توزیع و تزریق این واکسن باشیم.

احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان، از توزیع هشت هزار دوز واکسن ایرانی کوو برکت به همت ستاد اجرایی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود خبر داد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به تلاش پژوهشگران ایرانی برای ساخت واکسن کرونا، تاکید کرد: خوشبختانه تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی منجر به ساخت واکسن کووبرکت شد که امروز افتخار داریم در استان سمنان نیز شاهد توزیع و تزریق این واکسن باشیم.

وی با بیان اینکه هشت هزار دوز واکسن کرونا کووبرکت در شهرستان‌های هشت‌گانه استان سمنان تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود توزیع شده است، افزود: بیش از ۹۰ درصد این واکسن ها تزریق شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از این واکسن‌ها صورت گرفته است، تاکید کرد: به دلیل اینکه واکسن‌ها از سوی وزارت بهداشت در پک‌های کلی شامل واکسن‌های ایرانی و خارجی به دانشگاه ها تحویل می شود نمی توان آمار دقیق و تفکیک شده شهرستانی را از واکسن برکت اعلام کرد اما خوشبختانه بررسی ها نشان از استقبال خوب به خصوص در بین اقشار تاثیرگذار جامعه مانند ائمه جمعه و روحانیان و ... دارد.

احمدی با بیان اینکه امام جمعه شاهرود در هفته گذشته به دلیل اعتماد سازی مردم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن کووبرکت را انتخاب و تزریق کرد، تاکید داشت: این نوع اعتماد به تولید داخل بسیار ارزشمند است.
/تحلیل بازار

کد خبر 2148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =