اهدای ۵ هزار کیت تشخیص فوری کرونا به علوم پزشکی بوشهر

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر از اهدای ۵هزار کیت تشخیص فوری ویروس کووید-۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر از اهدای ۵هزار کیت تشخیص فوری ویروس کووید-۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

سید محمدحسن تقی‌زاده اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ۱۰ هزار کیت تشخیص اهدایی، پنج هزار عدد را به این استان اختصاص داده که از امروز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده‌ می‌شود تا به صورت رایگان در اختیار افرادی که نیاز به انجام این آزمایش دارند، قرار داده شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اوامر مطاع مقام معظم رهبری در خصوص یاری رساندن هر چه بیشتر به خانوارهای آسیب دیده از کرونا، به زودی نسبت به توزیع مرحله ششم اهداء بسته‌های معیشتی جهت خانوارهای کم برخوردار که از این ویروس منحوس آسیب دیده اند اقدام خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر در ادامه اعلام کرد که بسته‌های بهداشتی نیز به زودی توزیع خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر، تقی‌زاده در پایان با اشاره به اقلامی که قبل‌تر شامل ۱۰ هزار ماسک N۹۵ جهت استفاده کادر درمان، ششصد بسته ماسک و ژل ضد عفونی کننده و ده‌ها هزار آب معدنی و بیسکویت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قرار گرفته، در مجموع کمک‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 2209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =