اجرای طرح احسان الحسین “اطعام دهی” در استان گلستان

اجرای طرح احسان الحسین “اطعام دهی” در استان گلستان

به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری گروههای جهادی، هیئات شاخص و مراکز نیکوکاری استان تهیه و در بین عزاداران و محله های آسیب دیده و نیازمند استان توزیع گردید.

به گزارش پایگاه خبری افق گلستان، محمدمهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: برابر فرمایشات امام راحل، محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و امروز یکی از وظایف ما زنده نگه داشتن این ماههاست.

سلمان زاده افزود: از جمله ویژگی های بارز امام حسین (ع) رسیدگی به نیازمندان بود تا جایی که می فرمایند: پشت حضرت مانند پشت پدر بزرگوارشان در اثر حمل کیسه نان و خرما برای نیازمندان و یتیمان پینه بسته بود.

وی بیان کرد: در این ایام یکی از کارهایی که گروههای جهادی و هیئت های مذهبی انجام می دهند پخت غذا و تقسیم آن در بین نیازمندان است.
وی در ادامه گفت: از آنجایی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای خدمات اجتماعی گامهای موثری را در استان برداشته است، از قافله علاقه مندان به سیدالشهدا (ع) عقب نمانده و با همکاری گروههای جهادی، هیئات شاخص و مراکز نیکوکاری اقدام به تهیه غذای گرم و توزیع در بین عزاداران و محله های آسیب دیده و نیازمند استان کرده است.

کد خبر 2216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =