ارسال بسته‌های غذایی و کمک‌های حمایتی به مناطق سیل‌زده مازندران توسط ستاد اجرایی فرمان امام

در پی وقوع سیل اخیر در برخی مناطق شهرستان کجور استان مازندران، امدادرسانی به این مناطق در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای وقوع حادثه سیل شهرستان کجور استان مازندران در این منطقه حضور پیدا کردیم و همچون گذشته اقدامات حمایتی و امدادی را برای مردم آسیب دیده این منطقه‌ انجام دادیم.

سعید سلیمانی افزود: این اقدامات حمایتی با اعتباری در حدود ۲.۵ میلیارد ریال بوده است، بنیاد احسان تلاش کرد با کمک گروه‌های جهادی و مردمی با اقدامات امدادی و حمایتی به یاری مردم این مناطق بشتابد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این حادثه و به دلیل لزوم دسترسی مردم به ضروریات زندگی اقدام به ارسال ۵۰۰ بسته بهداشتی مقابله با کرونا شامل ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده و ۱۵۰ بسته‌ معیشتی ۷۲ ساعته نمودیم.

مدیرعامل بنیاد احسان درخصوص اقلام حمایتی ارسال شده به این استان گفت: با توجه به اینکه سیل به وسایل منازل ساکنین آسیب‌ زده بود، بنیاد احسان براساس بررسی و ارزیابی از میزان آسیب وارد شده، لوازم مورد نیاز خانه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز و تلویزیون را تأمین و جهت توزیع به منطقه ارسال کرده است.

کد خبر 2266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =