اهدای تجهیزات پزشکی به دانشکده علوم پزشکی مراغه

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان مراغه در قالب احسان سلامت، تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران کرونایی به دانشکده علوم پزشکی مراغه اهدا کرد .

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی در مراسم اهدای این تجهیزات  در مراغه گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه ونتیلاتور، چهار دستگاه بای پد(دستگاه تنفسی) و ۲۵ دستگاه کپسول ۵۰۰ لیتری اکسیژن با ارزش بیش از 1میلیارد تومان است.

مصباح ربانی افزود: هدف ستاد اجرای احسان سلامت، عمل به منویات رهبر مقام معظم رهبری برای کمک به سلامت مردم و حمایت از کادر درمان است.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا، این ستاد در استان ۲۵۰ هزار پک بهداشتی توسط گروه‌های جهادی و هیات‌های حسینی در آذربایجان شرقی توزیع کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آذربایجان شرقی افزود: به همت این ستاد همچنین از زمان شیوع کرونا ۲۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در استان توزیع شده است.

اهدای تجهیزات پزشکی به دانشکده علوم پزشکی مراغه

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه نیز در آیین تحویل این تجهیزات گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از زمان شیوع کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده است.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی اظهار داشت: علاوه بر کمک‌های نهادهای دولتی و حمایتی، مردم خیر این شهرستان نیز طی روزهای سخت شیوع کرونا همواره از طریق مشارکت مادی و معنوی در میدان حاضر بوده‌اند.

نقش ستاد اجرایی فرمان امام در اقتصاد نیز سازنده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طی سال‌های اخیر نقش سازنده‌ای در توسعه اقتصادی و حمایت از بهداشت و سلامت جامعه داشته است.

سیدعلی موسوی افزود: این نهاد بزرگ و تاثیرگذار با اجرای طرح‌های بزرگی چون طرح امنیت غذایی، زمینه‌ساز توسعه و رونق تولید و اشتغال در جای‌جای کشور شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون با اجرای طرح امنیت غذایی در دیم‌زارهای کشور، ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیرکشت محصولات زراعی رفته و زمینه برای رونق تولید و اشتغالزایی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مشارکت و حمایت این نهاد در زمینه ارائه کمک‌های اهدایی به بخش بهداشت و درمان این شهرستان نیز از جمله اقدامات قابل قدردانی و ارزشمند بوده است.

کد خبر 2337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =