ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در بوشهر اجرا شد

بوشهر- ایرنا- ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی روز شنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلای نماز حمعه این شهر به اجرا درآمد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: در قالب رزمایش احسان و همدلی اقلام مورد نیاز بیماران کرونایی شامل بهداشتی، درمانی، دارویی، تشخیصی، بسته و سبد غذایی و تجهیزات بیمارستانی در بوشهر توزیع می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ارزش این کمک‌های مردمی افزون بر ۵۰ میلیارد ریال است که براساس اولویت در میان جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی یادآورشد: اقلام توزیعی شامل یکهزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، ۲۵ کپسول اکسیژن ۷۴ لیتری، دستگاه‌های کمک تنفسی بای‌پپ، ۱۰۰ هزار سرم، ۲۶ هزار سرنگ برای تزریق واکسن، پنج هزار و ۳۴۰ کیف و نوشت‌افزار، ۱۰ هزار ماسک N۹۵ و دیگر امکانات برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی و نیازمندان استان بوشهر است.

صفایی بوشهری ادامه داد: با تشکیل ستاد مردمی حمایت از بیماران کرونایی سیدالشهدا استان بوشهر خدمات گوناگون به‌صورت رایگان به جامعه هدف ارائه می‌شود.

صفایی بوشهری افزود: در این راستا با همکاری خیران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران، بسیج، اوقاف و امور خیریه، جهاد دانشگاهی خدمات گوناگونی به بیماران کرونایی ارائه شده که این خدمات تا برطرف شدن ویروس کرونا ادامه دارد.

کد خبر 2434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =