توزیع بسته‌های غذایی در مناطق مرزنشین و اهل‌سنت گنبدکاووس

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در راستای توجه به مناطق محروم مرزی بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و بسته‌های بهداشتی در مناطق مرزی اینچه‌برون توزیع شد.

محمدمهدی سلمان‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: نگاه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور توجه ویژه به مناطق محروم، مرزنشین و اهل‌سنت بوده و در این راستا فعالیت‌هایی مانند مدرسه‌سازی، احداث مدرسه و مراکز بهداشتی به ویژه اشتغال را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: نمونه بارز خدمت‌رسانی این ستاد، ورود «بنیاد احسان» در سیل آق‌قلا و گمیشان با اهدای ۳ هزار بسته لوازم زندگی و ۳ هزار راس دام به سیل‌زدگان این مناطق بود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته وحدت و با حضور فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان و دیگرمسوولان شهر اینچه‌برون تعداد ۲۰۰ بسته ۷۲ ساعته غذایی و بسته بهداشتی به ارزش مجموعه ۵۰۰ میلیون ریال در بین مردم مناطق مرزی توزیع شد.
وی گفت: وجود مقام معظم رهبری و وحدت اقوام مختلف در کشور ایران اسلامی دو گوهر گرانبها بوده که باید از آن محافظت کرد و خوشبختانه اقوام با بصیرت استان گلستان در این عرصه به خوبی ظاهر شده و در مقاطع مختلف نظام جمهوری اسلامی وظیفه خود را ادا کردند.
سلمانزاده گفت: هفته وحدت‌ مختص یک هفته نبوده و باید وحدت و همدلی مردم اقوام مختلف در طول سال در راستای پیشگیری از توطئه‌های دشمنان برای نفوذ  بین اقوام مختلف در جهت از بین بردن وحدت تقویت شود

کد خبر 2636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =