طبخ ۶۳ دیگ غذا به مناسبت هفته وحدت در شهرستان آق قلا 

طبخ ۶۳ دیگ غذا به مناسبت هفته وحدت در شهرستان آق قلا 
سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره 
گلستان گفت: این ستاد در استان با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و همکاری گروه جهادی حنیفا و هیئت مهدویون گرگان در 
هفته ی وحدت اقدام به برگزاری جشن فرهنگی، هنری ولادت حضرت رسول (ص) و نیز  طبخ ۶۳ دیگ غذا به نیت سن پربرکت حضرت پیامبر اکرم (ص) در روستای ترکمن نشین چن سبلی شهرستان آق قلا نمودند. 
وی گفت: نکته قابل توجه اینکه توزیع آن توسط گروه های مردمی اهل سنت منطقه در ۴۵ روستا صورت پذیرفت. 
سلمان زاده گفت: بنا به تاکیدات مقامم معظم امامین انقلاب اسلامی باید این هفته پرمحتوا برگزار شود و دشمن هم مایل است بین فرقه های اسلامی اختلاف بیندازد و بین اقوام و قشرها و گروه ها، جدایی ایجاد کند ولی  وجود عامل وحدت، سعی می کند شکافها و اختلاف ها را از طریق مختلف قومی و مذهبی، میان شیعه و سنّی به وجود آور
شیعه و سنّی نباید بگذارند دشمن از اختلافاتشان سوء استفاده کند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره گلستان گفت:  در حوزه اجتماعی این ستاد در استان تاکنون  ۶۷ گروه جهادی، خیریه ها، مراکز نیکوکاری، سمن ها و فعالان اجتماعی خاص برادران اهل سنت در سامانه احسان ثبت و به مردم خدمات می دهند. 
ایشان در ادامه گفت: از دیگر اقدامات ستاد در بخش اشتغال این ستاد باید گفت تسهیلگران برکت جهت اشتغال در تمامی شهدستانهای شیعه و سنی مشغول به انجام وظیفه هستند چرا که اعتقاد داریم در جهت خدمت رسانی در مناطق باید در سایه ی وحدت کلمه، استانمان و کشورمان را بسازیم.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در پایان گفت: وجود نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بزرگ ترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده است و وحدت کلمه، قدرت ملت را چند برابر می کند.

کد خبر 2637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =