اهدای ویلچر تمام ایرانی به معلولان استان گلستان

اهدای ویلچر تمام ایرانی به معلولان استان گلستان

اهدای ویلچر تمام ایرانی به معلولان استان گلستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام ره
سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان گلستان گفت: به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به این ستاد طرح "مثبت حرکت" با هدف تأمین و اهدای ویلچر به معلولان آغاز شد.
صبح امروز در مراسم آیین اهدای ۲۵۰۰ ویلچر به معلولان سراسر کشور با حضور معاون اجتماعی بنیاد ١۵ خرداد در استان گلستان در فاز اول تعداد ۱۰۰ دستگاه برگزار شد.
سلمان زاده گفت: فاز نخست طرح "مثبت حرکت" بنیاد ١۵ خرداد برای تأمین ویلچر معلولان مناطق کم‌برخوردار از امروز آغاز شد که به تدریج بین معلولان توزیع و اهدا خواهد شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره با اشاره به تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی افزود: ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر متعهد شده که این ویلچرها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد شناسایی می‌شوند، توزیع می گردد.
وی افزود: اولویت توزیع در وهله‌ی اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر رادنداشته باشند.
سلمان زاده خاطر نشان کرد: توزیع وسایل کمک توانبخشی و اهدای بسته‌های معیشتی نیز از دیگر خدماتی است که ستاد اجرایی فرمان امام ره به معلولان ارائه می کند. 
ایشان گفت: حسب تفاهمی که این ستاد با سازمان بهزیستی داشته اند و در راستای مأموریت بنیاد ١۵ خرداد، این بنیاد متعهد به تأمین ویلچر برای افراد زیر ١۴ سال شد.
وی خاطر نشان کرد: نکته جالب این حرکت، تولید این ویلچرها در یک مؤسسه خیریه است که کارگران و کارکنان آن همگی افراد دارای معلولیت هستند و در واقع با همت و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام، از ظرفیت معلولین برای خدمت‌رسانی به معلولین استفاده شده است. تمام این ویلچرها ایرانی و دارای استاندارد و از مواد مرغوب و باکیفیت هستند و ارزش هر ویلچر هم ۲ میلیون تومان است.

کد خبر 2698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =