ستاد اجرایی فرمان امام امسال ۲ هزار فرصت شغلی درگلستان ایجاد کرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان گفت: این اداره کل سال جاری ۲ هزار فرصت شغلی اعم از مستقیم و غیرمستقیم با اجرای ۶۶۸ طرح کشاورزی، صنعتی و خدماتی در این استان ایجاد کرده است

محمدمهدی سلمان زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برای اجرای این تعداد طرح اشتغالزا با پراگندگی در ۱۸ نقطه شهری و ۲۵۰ روستای استان، ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی یادآور شد: طرح های اشتغالزا راه اندازی شده توسط بنیاد برکت این ستاد دارای آورده از سوی متقاضیان واجد شرایط به مبلغ ۵۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی به برنامه ایجاد طرح های اشتغالزا در استان در فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری اشاره و اضافه کرد: در این مدت  ایجاد ۲۳۲ طرح اشتغالزا با یک هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برنامه ریزی شده است.

سلمان زاده بیان کرد: برای ایجاد هر طرح اشتغالزا به طور میانگین ۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت با همکاری بانک های عامل پرداخت می شود.

به گفته وی طرح های اشتغالزا راه اندازی شده توسط این ستاد مورد حمایت قرار می گیرد به طوری که اکنون از سوی ۲ مجری و ۱۹ تسهیلگر زیر پوشش بنیاد برکت برای پایداری و رفع موانع تولید، کار پایش و راهنمایی لازم به صاحبان آنها ارائه می شود.

وی ادامه داد: طی ۲.۵ سال اخیر با فعالیت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گلستان،  سه هزار و ۷۰۶ طرح اشتغالزا با پرداخت یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال آورده متقاضیان واجد شرایط در ۱۳ شهرستان استان راه اندازی و برای ۱۱ هزار و ۱۱۸ نفر فرصت شغلی اعم از مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

کد خبر 2758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =