۱۰۰دستگاه ویلچر به معلولان کودک و نوجوان بوشهر اهدا شد

۱۰۰ دستگاه ویلچر به همراه ۱۰۰ بسته معیشتی به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به معلولان کودک و نوجوان استان بوشهر اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم اهدای ویلچر به کودکان و نوجوانان معلول، بوشهر را یکی از استان‌های برتر در عرصه خدمات مواسات عنوان کرد و افزود: نیاز است در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن و اشتغال از معلولان حمایت شود.

او با تشکر از  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: در یکی از سفرهایی که به روستاهای بخش بوشکان دشتستان داشتم، دانش آموزان آن منطقه گفتند وسایل ورزشی ندارند که امروز به همت این ستاد وسایل خریداری شده است، همچنین وسایل بازی برای دو بوستان آن روستاها در حال تهیه است و در اولین فرصت برای آن‌ها فرستاده می‌شود.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان بوشهر نیز گفت: در اجرای طرح مثبت حرکت مربوط به بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد، امروز ۱۰۰ دستگاه ویلچر به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به معلولین کودک و نوجوان زیرپوشش بهزیستی استان اهدا شد.

سید محمدحسن تقی زاده افزود: همراه با ویلچرها یک بسته معیشتی نیز از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان به خانواده معلولان اهدا شد که برای تهیه این ۱۰۰ بسته معیشتی، ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 2789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =