۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان نوجوان بوشهری اهدا شد

بوشهر- ایرنا- ۱۰۰ دستگاه ویلچر همراه با ۱۰۰ بسته‌ معیشتی درمجموع به ارزش سه میلیارد ریال روز سه شنبه در آیینی به معلولان نوجوان بوشهری اهدا شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: فعالیت جهادی بسیاری از چالش‌های گوناگون را برطرف می‌کند و در این راستا خدمات اجتماعی بویژه در حوزه معیشت و زندگی با هدایت‌های مقام معظم رهبری و رزمایش مواسات انجام و کارهای بسیار خوبی در سطح کشور در این زمینه صورت گرفته است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: یکی از قشرهای بسیار عزیز، بزرگوار و دوست داشتنی جامعه معلولان حرکتی هستند که لازم است از این قشر در بخش‌های مختلف از جمله حوزه مسکن، اشتغال و حرکت اجتماعی حمایت شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر یکی از استان‌های برتر در عرصه ارائه خدمات مواسات در کشور است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: امروز در مصلای جمعه بوشهر با خدماتی که ستاد اجرایی فرمان امام راحل عنایت کردند، ۱۰۰ ویلچر همراه با بسته‌های معیشتی به این افراد اهدا شد، همچنین در یکی از سفرهایی که بنده به روستاهای منطقه بوشکان داشتم، دانش‌آموزان آن منطقه تقاضا کردند که وسایل ورزشی ندارند که امروز وسایل آنها خریداری و در همین مراسم به آنها اعطا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: ویلچرهای اهدایی در طرح مثبت حرکت که از سوی بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد به معلولان کودک و نوجوان معرفی شده از سوی اداره کل بهزیستی اهدا شده است.

سید محمد حسن تقی زاده افزود: پیش از این نیز ۲۰عدد ویلچر به معلولان استان بوشهر از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام اهدا شده بود.

وی یادآور شد: با توجه به افتتاح سه مدرسه احداثی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در ابتدای سال تحصیلی از سوی امام جمعه بوشهر یک بسته کامل ورزشی نیز از سوی این بنیاد به این این دانش آموزان اهدا شده است.

کد خبر 2791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =